søndag 20. mars 2011

Første stopp: Oslo

Da var vi i gang, dere! Reisen startet søndag morgen, med et fly fra Vigra til hovedstaden. Der loffet jeg rundt med northface bagen min og en allværsjakke som luktet(luktER) bål, blant velkledde osloborgere. Ja, slik er det med outdoor på tur!!
Omsider fikk jeg orientert meg fram til trikk nr 13, som tok meg med til Skarpsno, der jeg ble møtt av både sol og solstråla Emilie! Slik havnet jeg her, med en personlig guidet tur rundt i byen en herlig søndag ettermiddag. Nå har vi spist sushi og deilig kylling (takk mammaen til Emilie!!), og knekkebrødene er varme fra ovnen.
Alt er pakket og klart - i morgen er dagen. Vi snakker om 27 timer flytid; Oslo - London - Bangkok - Sidney - Auckland.... woooohoooo

Vi snakkes på New Zealand:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar